Kleine brand in winkel aan de Molenstraat

Rhenen – Een oververhitte lamp gevolgd door kortsluiting was zeer waarschijnlijk de oorzaak van rookontwikkeling in een winkel aan de Molenstraat. De brandweer werd rond 12:50 opgeroepen en kwam met spoed ter plaatse. Door snel ingrijpen werd erger voorkomen en is de winkeleigenaar grote schade bespaard gebleven.

Het personeel, de bewoners boven de winkel en het winkelend publiek hebben het pand op tijd kunnen verlaten. Waarschijnlijk is de winkel tijdelijk gesloten voor opruim- en herstelwerkzaamheden.